12 Ocak 2010 Salı

Rachel Bensusan neleri kimleri sever ?

Bu entry'nin burada olmasına çok da gerek duymayacak insanlar olabilir tahminimce. Ben de yazarken bir daha düşünmedim değil. ama sonra aklıma geldi ki ben beğendiğim tasarımcıları cıcığı çıkana kadar araştıran, gerekirse facebook sayfalarını bulup özel hayatlarına dair de bi şeyler öğrenmekten keyif alan, twitter'larını takip etmeye özen gösterip günlük hayatlarını da bilmeyi seven (kısacası meraklı : ) ) ve bi de yetmezmiş gibi sketchbooklarını da bulduğumda inceleyen bi insanım (hatta en sevdiğim bölümü bu). kısacası sevdiğim tasarımcıları her detayıyla öğrenmeyi seviyorum. bunun bir sebebi, yarattıkları şeylerin nerelerden gelmiş , esinlenilmiş vs olduğunu görmeyi , hatta keşfetmeyi seviyorum. Çünkü insanların yalnızca ve yalnızca yarattıkları şeylere bakarak o yarattıklarını gerçekten anlayabiliceğimizi düşünmüyorum. onun öncesinde ve sonrasında neler yarattıkları , bu yarattıklarının nerelerden geçerek son haline gelmiş olduğu vs her biri önemli şeyler.. bu sebeple ben de bu entry'de sevdiğim bazı şeylerden bahsedebilirim. ama daha sonra : )

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails